Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.

 Zamknij informację 



Gwarancja


Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji produktów widnieje w ich opisie na stronie sklepu Klubu Zniżek. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w formularzu gwarancyjnym wystawionym przez producenta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.


Zwroty


Każdy klient ma pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania powodu zwrotu, niemniej będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy modyfikowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.


Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, zalecamy, aby był zwracany w oryginalnym opakowaniu producenta. Pamiętaj, aby:

  • dołączyć oryginał dowodu zakupu (faktura VAT).
  • podpisać formularz zwrotu towaru. Formularze bez podpisu nie zostaną uznane.

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zawierającej zwracany towar. Forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności przelewem, kwota zostanie przelana na konto, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności kartą kredytową, kwota zostanie przelana na konto karty kredytowej. W przypadku płatności punktami premiowymi, zwrot nastąpi w postaci punktów premiowych. W przypadku łączenia dwóch form płatności (np. punkty i przelew), zwrot zostanie wykonany obiema formami, proporcjonalnie do środków wydatkowanych każdą z form.


Reklamacje


W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie opisu wady/wad i okoliczności jej/ich powstania oraz kilku zdjęć produktu (zarówno przedstawiających jego całość, jak również miejsce zawierające defekt); zdjęcia prosimy przesłać w formacie .jpg mailowo na adres info@klubznizek.pl. Po otrzymaniu w/w informacji reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty jej otrzymania. Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta, natomiast nie obejmuje ona wad wynikających z naturalnego zużywania się produktu, uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, użytkowania produktów niezgodnie z przeznaczeniem. Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy przesłać najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności, a po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.